COOKIE POLICY

Jaguar wil graag cookies gebruiken om informatie op uw computer op te slaan. Cookies helpen ons om onze website te verbeteren en die producten en diensten aan te bieden die u volgens ons kunnen aanbelangen. Een van die cookies is essentieel om bepaalde delen van de site te laten werken en werd reeds toegestuurd. U kunt alle cookies van deze site verwijderen en blokkeren maar bepaalde onderdelen van de site werken dan mogelijk niet correct. Meer informatie over online gedragspubliciteit of de cookies die we gebruiken en hoe u ze kunt verwijderen, vindt u in ons Privacybeleid.

  1. A BREED APART

    Voor sommige mensen draait het leven niet om onzichtbaar zijn. Zij willen zich juist onderscheiden van de massa, het voor de hand liggende negeren, origineel zijn en afwijken van de platgetreden paden.

    • Bij Jaguar passen onze designers en ingenieurs niet alleen hun expertise toe bij het creëren van luxueuze auto’s. Ook instinct en passie spelen een rol, evenals een vleugje spanning en een wolkje bezieling die je nooit zult vinden in gewone auto’s.


      Een Jaguar is anders. Een klasse op zich. En dat is wat wij iedereen willen vertellen met een wereldwijde campagne op TV, in de bioscoop, op internet, in kranten en tijdschriften, en op social media.

      “Het is gewoon elektriciteit. Niets om bang voor te zijn.”

      Daarbij speelt Eva Green, de bekroonde actrice en ster uit Casino Royale en Penny Dreadful, een hoofdrol. Evenals een echte, gespierde, rondsluipende jaguar. Ook komen er enkele behoorlijk speciale auto’s in voor: de bekroonde PACE SUV-familie, waarbij de elektrische I-PACE de aftrap geeft in de introductiefilm ‘Electrical Storm’, die vanaf vandaag is te zien.

      Het tijdschrift Wired beschreef de I-PACE als “een ‘game-changer’ voor elektrische auto’s”. Top Gear schreef: “Jaguar betreedt moedig onbekend terrein – en blijkt een winnaar”.

      In volgende films komen andere auto’s aan bod, zoals Top Gear’s ‘Crossover of the Year’, de Compact SUV E‑PACE, en de voormalige ‘World Car of the Year’, de F‑PACE Performance SUV, in een film met Thure Lindhardt, ster uit het TV-drama ‘The Bridge’.

      Er zijn mensen die de kudde volgen. En dan zijn er ook nog diegenen die hun instinct volgen.

      "DEZE FILMS ACCENTUEREN DE UNIEKE PERSOONLIJKHEID VAN EEN JAGUAR. EVA’S ZELFVERZEKERDE, ONAFHANKELIJKE UITSTRALING IS DE PERFECTE MATCH VOOR HET MERK.”

      FIONA PARGETER
      Customer Experience Director
    • Alle films bieden een karakteristieke soundtrack van de bekroonde British Grime-artist, Skepta.

      Eva Green praat over individualiteit, auto’s en wilde katten.

      Pratend over waarom de samenwerking zo logisch is, vertelde Eva Green: “Wanneer ik denk aan Jaguar, dan denk ik aan de kracht en élégance van het dier. De auto’s zijn zó compromisloos prachtig en sterk, evenals mijn metgezel de jaguar.”

      Jaguar Land Rover’s Customer Experience Director, Fiona Pargeter, vertelt: “Deze films accentueren de unieke persoonlijkheid van een Jaguar. Eva’s zelfverzekerde, onafhankelijke uitstraling is de perfecte match voor het merk.”

      Brian Fraser, Chief Creative Officer van Spark44 verklaart: “Het essentiële idee is dat Jaguars anders zijn en dat Jaguar mensen anders zijn. Zij gaan niet op in de massa.”

      De campagne werd gecreëerd door Spark44, het creative agency van Jaguar Land Rover. De films werden geregisseerd door Chris Palmer via Gorgeous, met stills-fotografie door Gary Bryan.

© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2018

Registered Office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF
Registered in England No: 1672070
De vermelde cijfers zijn het resultaat van officiële tests door de constructeur conform de EU-wetgeving. Het werkelijke brandstofverbruik van een wagen kan verschillen van het in de tests behaalde verbruik. De cijfers zijn enkel bedoeld om vergelijkingen mogelijk te maken.