RIJBEREIK E-PACE PHEV (PLUG-IN HYBRID)
In de elektrische modus (EV) heeft de Jaguar E-PACE Plug-in Hybrid een actieradius van maximaal 55 km††‡, perfect voor dagelijkse ritten in de stad. En met de benzinemotor voor langere ritten is de E-PACE Plug-in Hybrid de ideale compacte SUV.
SPECIFICATIES E-PACE PLUG-IN HYBRID (ENKEL BESCHIKBAAR OP R‑DYNAMIC)
LAADTIJD 0-80%
VANAF
De E-PACE Plug-in Hybrid kan gemakkelijk worden opgeladen, ook onderweg.
BRANDSTOFVERBRUIK
VANAF
Haal meer uit uw reis dankzij het lage brandstofverbruik van de E-PACE Plug-in Hybrid.
CO2-UITSTOOT
VANAF
Profiteer van een lagere CO2-uitstoot met de E-PACE Plug-in Hybrid.
EV-ACTIERADIUS
TOT
De elektrische (EV) modus is perfect voor uw korte ritten.
ONTWORPEN VOOR EFFICIËNTIE
De perfecte combinatie van een op een sportauto geïnspireerd ontwerp en het gebruiksgemak van een compacte SUV. Met krachtige ontwerpdetails aan de buitenkant en efficiënte hybride technologie aan de binnenkant.
WAAROM KIEZEN VOOR DE E-PACE PLUG-IN HYBRID?
-
GEMAKKELIJK OPLADEN
Of u nu op uw bestemming bent of onderweg wilt opladen, met de verschillende opties kunt u overal terecht.
• Maak gebruik van een thuislader
• Gebruik openbare laadpunten en DC-snelladers* -
LAGER BRANDSTOFVERBRUIK
De Jaguar E-PACE Plug-in Hybrid combineert een accu met een benzinemotor voor optimale efficiëntie.
• De elektrische aandrijving verlaagt het totale brandstofverbruik -
VERLAAGDE EMISSIES
De E-PACE Plug-in Hybrid heeft een indrukwekkend lage CO2-uitstoot zonder uitlaatemissies in de elektrische modus (EV), wat een aantal voordelen kan hebben.
• Lagere CO2-uitstoot
• Lagere belasting en indirecte taxatie
BLIJF ONTDEKKEN
*Bij gebruik van een 50kW DC-snellader.
††Klik hier om de E-PACE WLTP-waarden te bekijken.
WLTP is de nieuwe officiële EU-test die wordt gebruikt om gestandaardiseerde CO2-uitstoot- en brandstofverbruikscijfers voor personenauto's te berekenen. Hiermee worden brandstof- en energieverbruik, actieradius en emissies gemeten. Deze is ontwikkeld om resultaten te verkrijgen die het brandstofverbruik onder werkelijke rijomstandigheden beter benaderen. Er worden auto's getest die zijn uitgerust met opties en er gelden een zwaardere testprocedure en rijprofiel. TEL (Test Energy Low, energietest licht) en TEH (Test Energy High, energietest zwaar) worden getoond als een gemeten bandbreedte onder WLTP-testomstandigheden. TEL geeft de zuinigste cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de lichtste set opties). TEH geeft de minst zuinige cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de zwaarste set opties). WLTP-wetgeving schrijft voor dat wanneer er een verschil van minder dan 5 g/km CO2 is tussen TEL en TEH, alleen TEH wordt vermeld.
‡De officiële brandstofverbruikscijfers voor de E-PACE (exclusief PHEV) zijn: 6,0 - 9,0 l/100 km in gecombineerde cyclus (WLTP-cijfers). CO2-uitstoot (exclusief PHEV): 158 - 204 g/km (WLTP-cijfers). Brandstofverbruik PHEV: 2,0 l/100 km in gecombineerde cyclus (WLTP-cijfers). CO2-uitstoot PHEV: 44 g/km (WLTP-cijfers). Actieradiuswaarden voor voertuigen in elektrische modus (EV) worden bepaald met een productiemodel over een standaardroute. De behaalde actieradius hangt af van de staat van de auto en de accu, van de daadwerkelijke route, omgeving, weersomstandigheden, rijstijl en uitrustingen van het voertuig. De hier vermelde waarden zijn het resultaat van officiële fabrieksmetingen conform de EU-wetgeving. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Waarden onder 'real-world'-omstandigheden kunnen verschillen. CO2-uitstoot-, brandstof- en energieverbruikscijfers en actieradius kunnen variëren al naargelang factoren als rijstijl, omgevingsomstandigheden, belading en accessoires.