F-Type Sorrento Yellow Wheel arch close up

F‑TYPE
PRIJZEN & SPECIFICATIES

VERSIE / KOETSWERKTYPE
MOTOR & TRANSMISSIE
UITRUSTINGSNIVEAU

KIES UW F‑TYPE

Er is geen verkeerd antwoord als u moet kiezen tussen Coupé en Convertible.

De hier vermelde waarden zijn NEDC-waarden voortkomend uit de officiële WLTP-fabrieksmetingen conform de EU-wetgeving. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Waarden onder 'real-world'-omstandigheden kunnen verschillen. CO₂-uitstoot- en brandstofverbruikscijfers kunnen variëren al naargelang de gemonteerde opties, velgen en banden. NEDC-cijfers worden gecorreleerd vanuit WLTP-cijfers (nieuwe officiële testcyclus) om de overgang mogelijk te maken. Waarden worden ter informatie opgegeven t.b.v. de taxatie. Juiste belastingtarieven kunnen zo worden bepaald.​


Klik hier om de F-TYPE WLTP-waarden te bekijken.
WLTP is de nieuwe officiële EU-test die wordt gebruikt om gestandaardiseerde CO2-emissie- en brandstofverbruikscijfers voor personenauto's te berekenen. Hiermee worden brandstof- en energieverbruik, actieradius en emissies gemeten. Deze is ontwikkeld om resultaten te verkrijgen die het brandstofverbruik onder werkelijke rijomstandigheden beter benaderen. Er worden auto's getest die zijn uitgerust met opties en er geldt een zwaardere testprocedure en rijprofiel. TEL (Test Energy Low, energietest laag) en TEH (Test Energy High, energietest hoog) worden getoond als een actieradius onder WLTP-testwaarden. TEL geeft de zuinigste cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de lichtste set opties). TEH geeft de minst zuinige cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de zwaarste set opties). WLTP-wetgeving schrijft voor dat wanneer er een verschil van minder dan 5 g/km CO2 is tussen TEL en TEH alleen TEH wordt vermeld.


1.584 op 20" velgen.


1.628 op 20" velgen.


Vast: bruikbaar koffervolume, gemeten conform de VDA-norm met massieve blokken (200 mm x 50 mm x 100 mm).​


Vloeibaar: theoretisch of bruto koffervolume, gemeten door de laadruimte via simulatie te vullen met vloeistof.​