Prikkelend om mee te rijden, gemakkelijk om mee te leven. Achter het stuur van een Jaguar is de overstap naar elektrisch rijden hoe dan ook logisch. Prestaties, ons levensdoel, komen niet in het gedrang. De achterliggende technologie wordt elke dag slimmer en duurzamer.
VOOR EEN DUURZAME, SLIMME TOEKOMST
Al sinds 1935 verleggen wij de grenzen van wat mogelijk is. Elektrificatie verandert daar niets aan, integendeel. Het biedt zelfs meer mogelijkheden om onze visie van een duurzamere, slimmere rijervaring tot leven te wekken, één die de dynamiek en het ontwerp waar wij bekend om staan, volledig omarmt.
DE BELANGRIJKSTE VOORDELEN VAN ELEKTRISCH RIJDEN
DRIE SOORTEN ELEKTRISCH VERMOGEN VAN JAGUAR
BLIJF ELEKTRISCH ONTDEKKEN
Jaguar Land Rover Limited streeft er voortdurend naar om de specificaties, het design en de productie van haar auto's, onderdelen en accessoires te verbeteren, en er vinden derhalve voortdurend wijzigingen plaats. Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen door te voeren zonder voorafgaande kennisgeving.
*Officiële brandstofverbruikscijfers: n.v.t. (niet van toepassing); gecombineerd energieverbruik voor de I-PACE: 22,0-25,1 kWh/100 km CO2-uitstoot: 0 g/km EV-actieradius: tot 470 km De hier vermelde waarden zijn het resultaat van officiële fabrieksmetingen conform de EU-wetgeving, met een volledig opgeladen accu. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Waarden onder 'real-world'-omstandigheden kunnen verschillen. Energieverbruikscijfers en actieradius kunnen variëren al naargelang factoren als rijstijl, weersomstandigheden, traject, wegenstaat, belading van het voertuig, gemonteerde velgen, banden, opties en accessoires en de staat van de accu. De actieradius is bepaald met een productiemodel over een standaardroute.
Klik hier om de I-PACE WLTP-waarden te bekijken
^CO2-uitstoot, brandstof- en energieverbruikscijfers en actieradius kunnen variëren al naargelang factoren als rijstijl, weersomstandigheden, traject, wegenstaat, belading van het voertuig, gemonteerde velgen, banden, opties en accessoires en de staat van de accu.